Internetowy spis hoteli spa w Polsce Spa.e-Masaz.pl

clock

Dzisiaj jest 25.05.2017 rok ,        godzina: 4:58 dudes     Dziś imieniny: Borysa, Magdy, Marii-Magdaleny            Dołącz do Spa.e-Masaz.pl w G+          Dołącz do Spa.e-Masaz.pl w FB

arrow

Obecnie znajdujesz się w : Podstronie » Wellness - rozmowy nie tylko o biznesie


Linki sponsorowane
Linki sponsorowane



Stoły do masażu

Stoły do masażu



Polecane produkty

Masaż

Wyszukiwarka

Twoja wyszukiwarka
arrow

Wellness - rozmowy nie tylko o biznesie

Linki sponsorowane


Większość artykułów w internecie i nie tylko traktuje o wellness jako trendzie na robienie niezłego biznesu - to prawda i fakt o wielu już lat. W moim artykule chciałam przedstawić wellness od jej praktycznej strony.

Zawsze sprawni dzięki regularnemu treningowi.

Jeśli już decydujemy się na większą aktywność fizyczną, powinniśmy wykazać się na silną wolą i wytrwałością. Nagrodą będzie sprawność fizyczna i dobre samopoczucie.

Modelowanie sylwetki (dieta i odchudzanie) polega nie tylko na wykonywaniu odpowiednich ćwiczeń wzmacniających mięśnie. Cały program sprawnościowy składa się z różnych elementów.

Aby trwale zlikwidować wałeczki tłuszczu i utrzymać dobrą formę ponadto:

- Uprawiać sporty wytrzymałościowe: jogging, jazdę na rowerze, pływanie, chodzenie, jazdę na łyżworolkach;

- Pamiętać o właściwym odżywianiu; nie musi to być od razu ścisła dieta, ale odpowiednio zestawione pokarmy i napoje;

- Dbać o siebie od stóp po głów – po wyczerpującym treningu zrobić coś dobrego dla swojego ciała i ducha.

Specjaliści określają terminem „wytrzymałość” umiejętność wykonywania ćwiczeń fizycznych przez możliwie długi czas bez zmęczenia. Aby to osiągnąć trzeba dostosować do tego nadzwyczajnego obciążenia cały układ sercowo – naczyniowy, przemianę energetyczną mięśni, a także płuca. Wszystko razem funkcjonuje tylko dzięki konsekwentnemu treningowi.

Efekt uboczny: Dzięki treningowi wytrzymałościowemu organizm uczy się szybciej regenerować się na obciążeniach, co zresztą uwidacznia się także w codziennym życiu. Łatwiej znosimy na przykład stres związany z pracą zawodową i szybciej się z niego otrząsamy.

Trening wytrzymałościowy stanowi podstawę kształtowania sylwetki. Jeśli później trenujesz jeszcze z uwzględnieniem swojej osobistej wartości tętna w czasie treningu, tłuszcz nie ma żadnych szans. Ale które dyscypliny sportu nadają się najlepiej do roli zabójców tłuszczu?

Bieganie, doping dla ciała.

„Ptak lata, ryba pływa, człowiek biega”. Nie można tego sformułować prościej, niż uczynił to niegdyś słynny biegacz czeski, Emil Zatopek. Bieganie to najnaturalniejszy i najczęściej również najzdrowszy sposób poruszania się ludzi do przodu.

Gdy istniał lek o tych wszystkich pozytywach właściwościach co bieganie, to albo byłby bezcenny, albo stałby się przebojem kasowym. Bieganie poprawia krążenia, przyspiesza przemianę materii, wzmacnia układ odpornościowy, pomaga uporać się ze stresem, polepsza samopoczucie.

A co najważniejsze:

Biegać mogą prawie wszyscy i biegać można wszędzie.

INSTRUKCJA OBSŁUGI DO BIEGANIA?

Czy na pewno potrzeba? – zdziwisz się. Przecież biegać może każdy! Niektórzy dorośli jednak zapomnieli, jak to się robi. A zatem parę wskazówek:

- Nie rób zbyt dużych kroków. Stopy stawiaj równolegle do kierunku biegu nieco przed punktem ciężkości ciała.

- Biegaj na przełaj po lesie czy łące – zmusi Cię to do zmiany długości kroku.

- Na dłuższych odcinkach – a więc podczas treningu wytrzymałościowego – najlepiej sprawdza się bieg z pięty lub ze śródstopia. Sprinterzy z reguły biegają z palców.

- Rękami poruszaj swobodnie, równolegle do tułowia, na przemian. Staraj się nie skręcać całej górnej części tułowia.

- Oddychaj w sposób naturalny, automatycznie. Nie zmieniaj rytmu oddechu. Staraj się tylko spokojnie wdychać powietrze przez nos, a wydychać ustami.

- Jeśli biegnąc możesz rozmawiać z towarzyszącą Ci osobą, to znaczy, że tempo biegu jest właściwe. Od czasu do czasu sprawdzaj wartość tętna.

Pływanie = super figura + sport + przyjemność

Pływanie jak chyba żadna inna forma sportu daje odprężenie, sprawność i dobre samopoczucie ludziom w każdym wieku i o każdej masie ciała/Wzmacnia prawie wszystkie partie ciała równocześnie i obok jazdy na rowerze jest najbardziej oszczędzającym stawy sportem wytrzymałościowym – a więc również odpowiednim dla osób otyłych (nadwaga). Pływanie to po prostu idealny trening podnoszący sprawność i modelujący sylwetkę, a także zwiększający kondycję.

Źródło: www.artykuly.com.pl


[dodaj komentarz na forum]


Fizjoterapia


   » powrót do poprzedniej strony

Aby otrzymywać najnowsze informacje :


Gabinety masażu Internetowy spis gabinetów masażu w Polsce.

Gabinety masażu

Reh.e-Masaz.pl: Internetowy serwis rehabilitacyjny.

Rehabilitacja


Blog masażysty - artykuły na temat masażu
Forum fizjoterapia - fizjoterapia, rehabilitacja




Strona korzysta z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia przeglądarki. Administracja nie ponosi odpowiedzialności z zastosowania metod leczenia opisanych w witrynie. Kopiowanie za zgodą redakcji.